Nesadla Ti veľkosť, netrafila si darček alebo chceš proste tovar vymeniť/vrátiť? Pri výmene stačí vytvoriť novú objednávku a použiť promo kód na dopravu zdarma, ktorý získaš vo výmennom formulári nižšie. Následne nám pôvodnú objednávku pošli späť a vrátime Ti za ňu peniaze.
Pôvodný balík, kópiu faktúry a vyplnený sprievodný list (stiahni tu) nám pošli DOPORUČENE na adresu:
Mamke Group, s. r. o.,
Riečna 375/15,
97101 Prievidza,
Slovensko.
*Tovar nám v žiadnom prípade neposielaj na dobierku. Takýto balík neprevezmeme a zbytočne to zdrží proces výmeny/vrátenia tovaru.
*V prípade výmeny poškodeného tovaru zo zahraničia nám najskôr napíš na ahoj@mamke.sk
*Body a spodné prádlo z hygienických dôvodov nevymieňame a ani sa nedá vrátiť.
MÁŠ OTÁZKY?
Prečo pri výmene musím tovar objednať znova?
Tak zaistíme, že nový kúsok sa k Tebe dostane skôr ako keby sme museli čakať na balík, ktorý posielaš na výmenu. Zároveň tak budeš vedieť, či je veľkosť/kúsok stále na sklade. Za pôvodnú objednávku Ti samozrejme vrátime peniaze.
Ako získam dopravu zdarma pri výmene?
Pri výmene Ti pošleme promo kód na dopravu zdarma, ktorý použiješ v novej objednávke, stačí stiahnuť formulár vyššie.
V prípade, že sme ti poslali iný alebo poškodený produkt ako si si objednal/a, hradíme poštovné aj smerom k nám (Stačí že to napíšeš do formulára na vrátenie).
Odosielal/a som balík na výmenu/vrátanie, kedy dostanem späť peniaze?
Peniaze Ti pošleme zvyčajne do 4 dní od momentu, kedy k nám balík príde. To, či je balík u nás, si vieš skontrolovať s podacím číslom na stránke Slovenskej pošty, prípadne kuriérskej spoločnosti ktorou nám balík posielaš.
V akom stave musí byť tovar na vrátenie/výmenu?
Tovar musí byť nepoužívaný, v prípade textilu nepratý, so všetkými výsačkami a podobne, aby bol schopný ďaľšieho predaja.
Tovar som kúpil/a ako darček pred viac ako 30 dňami, je možné ho vymeniť.
Chápeme, že niekto nakupuje vianočné darčeky už v lete :). V tomto prípade nam napíš na ahoj@mamke.sk.
Kúpil/a som si tovar na predajnom evente, ako pri výmene postupovať?
Rovnako ako pri zakúpení v eshope. Namiesto čísla objednávky nám napíš, na akom evente si si tovar zakúpil/a (napr: Grape Festival 2019).
Môžem tovar vymeniť aj na predajnom evente?
Áno aj nie. V prípade, že ne evente máme tovar, za ktorý chceš vymeniť, stačí nám pôvodný kus priniesť, v prípade že ho nemáme, môžeš nám ho priniesť a my Ti dodatočne nový pošleme.
Tovar mi prišiel poškodený, ako postupovať?
V takomto prípade postupuj rovnako. Do formulára nezabudni pripísať aj sumu poštovného späť k nám, preplatíme aj to.
Viac otázok?
Napíš nám na ahoj@mamke.sk a radi Ti pomôžeme!