Ako každý rozumný web, aj my používame "Cookies" aby bol Tvoj zážitok z nákupu čo najlepší. Ak s tým súhlasíš, klikni na tlačítko "súhlasím".

Výmena Tovaru

Nesadla Ti veľkosť, netrafila si darček alebo chceš proste tovar vymeniť/vrátiť? Tovar štandardne vymieňame pokiaľ je v pôvodnom stave, nepoužívaný a nepraný (rozumej vhodný ďaľšieho predaja) do 30 pracovných dní od momentu kedy si balík preberieš.


Stačí, ak nám tovar + sprievodný list (stiahni tu) pošleš späť na adresu:

Dorkoy, s. r. o.,
Riečna 375/15,
97101 Prievidza,
Slovensko.

*Tovar nám v žiadnom prípade neposielaj na dobierku. Takýto balík neprevezmeme a zbytočne to zdrží proces výmeny/vrátenia tovaru.

 


MÁŠ OTÁZKY?

Kedy mi pošlete vymenený tovar?
Vždy najbližší pracovný pondelok alebo stredu. (Príklad. Ak prevezmeme balík v pondelok, nový pošleme v stredu). V prípade, že by sa tovar medzičasom vypredal, budeme ťa kontaktovať.

Kto platí poštovné?
Smerom ku nám platí poštovné kupujúci, teda ty. Pri výmene ti nový balík pošleme na naše náklady.
V prípade, že sme ti poslali iný produkt ako si si objednal/a, hradíme poštovné aj smerom k nám.

Kedy mi pošlete peniaze späť pri vrátení tovaru?
Zvyčajne do 3 pracovných dní od prijatia tovaru, najneskôr do 10.

Tovar som kúpil/a ako darček pred viac ako 14 dňami, je možné ho vymeniť.
Chápeme, že niekto nakupuje vianočné darčeky už v lete :). V tomto prípade nam napíš na ahoj@mamke.sk.

Kúpil/a som si tovar na predajnom evente, ako pri výmene postupovať?
Rovnako ako pri zakúpení v eshope. Namiesto čísla objednávky nám napíš, na akom evente si si tovar zakúpil/a (napr: Grape Festival 2018).

Môžem tovar vymeniť aj na predajnom evente?
Áno aj nie. V prípade, že ne evente máme tovar, za ktorý chceš vymeniť, stačí nám pôvodný kus priniesť, v prípade že ho nemáme, môžeš nám ho priniesť a my ti dodatočne nový pošleme.

Viac otázok?
Napíš nám na ahoj@mamke.sk, na Instagram alebo Facebook Mamke a radi ti pomôžeme!