Nesadla Ti veľkosť, netrafila si darček alebo chceš proste tovar vymeniť/vrátiť.
Na výmenu a vrátenie máš 30 dní od objednania, kúsky musia byť nenosené a neprané.
VÝMENA TOVARU
Pri výmene stačí vytvoriť novú objednávku, do poznámky uviesť že ide o výmenu, a pôvodnú objednávku spolu s formulárom na výmenu nachystať na odoslanie.
Keď kuriér prinesie novú objednávku, vo vnútri bude štítok so spätnou adresou, ktorú stačí na pôvodný balík nalepiť a odovzdať kuriérovi. Hneď ako sa nám balík vráti, pošleme Ti peniaze späť. Pre istotu nám ešte napíš číslo novej aj pôvodnej objednávky na ahoj@mamke.sk
VRÁTENIE TOVARU
Pri vrátení tovaru si môžeš vybrať, či ti Vrátime rovnakú sumu, aká bola v objednávke na účet, alebo o 10€ vyššiu, v podobe poukazu na ďaľší nákup. (Ak nám teda vraciaš napríklad tričko za 20€, môžeš si vybrať, či Ti vrátime 20€ na účet, alebo 30€ v podobe poukážky na ďaľší nákup.)
Stačí nám balík spolu s formulárom na vátenie poslať zdarma prostredníctvom Packety (Kód na vrátenie: 91428698), prípadne doporučene na adresu:
Mamke Group, s. r. o.,
Riečna 15,
97101 Prievidza,
Slovensko.
*Tovar nám v žiadnom prípade neposielaj na dobierku. Takýto balík neprevezmeme a zbytočne to zdrží proces výmeny/vrátenia tovaru.
**Pri vrátení tovaru z objednávky 2+1 zdarma alebo 1+1 zdarma treba vrátiť aj kúsok, ktorý bol poslaný zdarma.
***V prípade výmeny poškodeného tovaru zo zahraničia nám najskôr napíš na ahoj@mamke.sk
****Body a spodné prádlo z hygienických dôvodov nevymieňame a ani sa nedá vrátiť.
MÁŠ OTÁZKY?
Prečo pri výmene musím tovar objednať znova?
Tak zaistíme, že nový kúsok sa k Tebe dostane skôr ako keby sme museli čakať na balík, ktorý posielaš na výmenu. Zároveň tak budeš vedieť, či je veľkosť/kúsok stále na sklade. Za pôvodnú objednávku Ti samozrejme vrátime peniaze.
Odosielal/a som balík na vrátanie, kedy dostanem späť peniaze?
Peniaze Ti pošleme zvyčajne do 4-8 dní od momentu, kedy k nám balík príde. To, či je balík u nás, si vieš skontrolovať s podacím číslom na stránke Packety, prípadne kuriérskej spoločnosti ktorou nám balík posielaš.
V akom stave musí byť tovar na vrátenie/výmenu?
Tovar musí byť nepoužívaný, v prípade textilu nepraný, so všetkými výsačkami a podobne, aby bol schopný ďaľšieho predaja.
Tovar som kúpil/a ako darček pred viac ako 30 dňami, je možné ho vymeniť.
Chápeme, že niekto nakupuje vianočné darčeky už v lete :). V tomto prípade nam napíš na ahoj@mamke.sk.
Môžem tovar vymeniť aj na pop-up evente?
Áno aj nie. V prípade, že ne evente máme tovar, za ktorý chceš vymeniť, stačí nám pôvodný kus priniesť, v prípade že ho nemáme, môžeš nám ho priniesť a my Ti dodatočne nový pošleme.
Tovar mi prišiel poškodený, ako postupovať?
V takomto prípade postupuj rovnako ako pri výmene.
Viac otázok?
Napíš nám na ahoj@mamke.sk a radi Ti pomôžeme!